Sayfalar Hakkımda

17 Mart 2010

ŞEHRİYE SALATASI

İlk kez denediğim ama lezzeti gerçekten harika olan bir salata.Gelen konuğumdan da tam not aldım. Bu tarifi P.D.Ç.S.Etkinliğine ev sahibeliği yapan LEZİZCE arkadaşımıza gönderiyorum.
MALZEMELER:
1 Paket FİLİZ arpa şehriye
1demet taze soğan
yarım demet maydanoz
yarım demet dereotu
birkaç yaprak taze nane
1 rende havuç
1 küçük kutu SÜPER FRESH MISIR KONSERVESİ
2 tane salatalık turşusu
yarım limon suyu
yarım su bardağı zeytinyağı
1 tane MAGİ TAVUK BULYON
YAPILIŞI:
Bir tencereye yarım su bardağı zeytinyağını alarak şehriyeleri de ekleyin ve iki renkli kalacak şekilde kavurup üzerine 1 MAGİ TAVUK BULYON 'u ve üzerini geçecek kadar sıcak su ialevsi edin ve pilav şeklinde pişirp demlemeye bırakın. Diğer yandan temizleyip küçük küçük doğradığınız sebzeleri demlenmiş şehriyelere ekleyin tuzunu,limonu ve arzu ediyorsanız zeytinyağı ve baharat ekleyerek karıştırıp servis edin.

7 yorum:

LEZİZCE dedi ki...

Tarifin yayında canım çok teşekkür ederim.Sevgiler.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

sunumun çok güzel olmuş eline sağlık

http://belguzarannne.blogspot.com dedi ki...

gunaydın harıka görünüyor sehrıye salatası elıne sağlık

gelibolu17 dedi ki...

ellerinize sağlık canım.salata çok değişik olmuş.sevgiler selamlar

CAHİDE dedi ki...

Canım bulguru,makarnayı duydum.Şehriyeyide senden duyuyorum.Ellerine sağlık bitanem...

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım ellerine sağlık.Çok severim.Güzel görünüyor.Sevgiler bıraktım.

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

hiç yapmadım,denemek isterim. ellerine sağlık...