Sayfalar Hakkımda

22 Mart 2010

ÖDÜLÜM


SEVGİLİ GULAYCE

Beni dostluk ödülüne layık görmüş.Teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum arkadaşıma.Ben de bu ödülümü tüm dostlarıma gönderiyorum.


GERÇEK DOST GERÇEK ZENGİNLİK
Gerçek Zenginlik.
Bizi yüzümüze karşı eleştiren,
Ama herkesin içinde savunan,
Başarılarımıza sevinen,
Başarısızlıklarımıza üzülen,
Bizi sıkkın görünce
Diğer dostlara haber salıp,
Bizimle ilgilenmelerini isteyen,
Birileriyle tanışmamız gerekiyorsa
O buluşmayı sessizce düzenleyen,
Bizi dikkatle izleyen ama sahiplenmeyen,
Bir başka kıtada yaşasa ve
Günde 14 saat çalışsa da ihtiyacımız olduğu anda
Yardımımıza koşan...
Gerçek dost işte budur.
Ve hayatta en büyük zenginlik böyle dostlara sahip olmaktır.
M. Pinto (Portekiz) ALINTI

4 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

canım tebrik ederimm..

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

arkadaşım ödülün için tebrik ederim kucak dolusu sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım tebrik ediyorum...

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

arkadaşım etolu soruyorsan sakal ip ve kelebek ip kullandım sevgiler