Sayfalar Hakkımda

14 Mart 2010

ÖDÜLÜM


Sevgili arkadaşlarımdan YEŞİM'cim ve ASLI'cım beni bu ödüle layık görmüşler.Arkadaşlarıma teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum.TEŞEKKÜRLER KIZLARRRRRRRRRRRR....
KURALLAR:
*Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
* Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
*Ödülün logosunu yayınlayın.
*7 yaratıcı blogger ödüllendirin.
* 7 blogun linkini yayınlayın.
* Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
*Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.
1_Deli cesaretine sahibimdir.
2_Gece bile olsa mutfağa girmeye hiç üşenmem.
3_Çok sulu gözlüyümdür.Sinirlendiğimde hemen çeşmeler açılır.
4_Çok konuşmayı sevmem.
5_Çay hastasıyımdır.Çay içmediğimde başım tutar.
6_Herkesle çabucak kaynaşırım.
7_Fazla hayalciyimdir bazen olamayacak şeylerin bile hayalini kurarım."ne demişler hayalsiz yaşanmaz:)" Benden bu kadar bende;
MUTFAKTAN SESLER, DEFNEYLEBİRLİKTE, LEZZETDURAĞI, YEMEKBAHANE, ,
ŞENGÜLCE, EZGİNAME, SEVGİDENESİNTİLER ARKADAŞLARIMA PASI ATIYORUM.

8 yorum:

asimelek58 sizlerle dedi ki...

günaydınlar canım sivastan kucak dolusu sevgiler

Şengülce dedi ki...

canım çok teşekkürler ödülümü aldım gidiyorum..iyi haftalar.sevgiler..

Unknown dedi ki...

ödülün için seni tebrik ediyorum canım.

Esra dedi ki...

Tebrikler...

made in funda dedi ki...

canım çok tebrik ederim.ayrıca beni de düşündüğün için çoook mutlu oldum.kucak dolusu sevgiler..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım tebrik ediyorum..

ezginame dedi ki...

canım çok teşekkür edrim malum hamileliğimin son aylarındayım fazla ilgilenemiyorum en kısa zamanda cevaplıyacam inş. sevgiler iyi geceler

Gülcan dedi ki...

bazı maddelerin bende de var.sevgiler.