Sayfalar Hakkımda

17 Mart 2009

YUFKA TOSTU

Güzel bir kahvaltılık kızlarım bayıldı.Küçük kızım kahvaltıya düşkün olmadığı için bunu seve seve yiyor.
Kişi sayısına göre yufkayı tezgaha yayın,üzerine az sıvıyağ sürün ve önce ilk olarak karşılıklı kenarlarını kapatın daha sonra diğer kenarlarını kapatın(gözleme yapar gibi) iç malzemesi size
bağlı sucukları dilimleyip koyun ve yufkayı tost makinesine koyup bastırın sucuklar biraz pişince peynirini koyun ve yufkanın boş olan kısmını üzerine kapatın ve margarin sürerek tekrar bastırın işte size tost hazır.afiyet olsun.

16 yorum:

sihirlirloklava dedi ki...

gayet e güzelmiş canım arkadaşım...ellerine sağlık...güzel birgün diliyorum...

Unknown dedi ki...

İLGİNÇ BİR TARİF İLK KEZ DUYUYORUM ELLERİNE SAĞLIK MUTLAKA DENİYCEM AMA...

Adsız dedi ki...

çok iyi fikir gerçekten teşekküğr ederim.ellerinize sağlık sevgiler...

made in funda dedi ki...

geçenlerde eltim de yapmıştı da rejimde olmama rağmen dayanamayıp yemiştim.seninkiler de aynen öyleler işte...eline sağlık..

mutfaktakizaman dedi ki...

yufkanin herhaline bayilirim cok guzel gozukuyor degisik bir fikir deniycem...
sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

ımm yufakadan tostmu? denemek lazım
ellerine sağlık cnm

Adsız dedi ki...

canım iyi fikir hiç düşünmemiştim hemen hemen tüm annelerin derdidir yemeyen ve yemek seçen çocuklar çocuklarına sevebilecekleri yeni bişeyler üretmek başlı başına bi iş ellerine sağlık eminim çokta lezzetlidir sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım tost harika olmuş denicem oğlum için...sevgiler

birsence dedi ki...

ahhh benim burda bir hemşehrim daha varmış...hemşehrim sitenin adını ranahobide gördüm hemen geldim hemşehrime...malatyamın güzel insanı ellerine sağlık...ben şimdi sitenni incelemeye gidiyorum...öpüyorum seni...

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL BİR TOST OLMUŞ ŞİFA OLSUN KIZLARA YARASIN

Adsız dedi ki...

slm canım çok ilginç ve değişik mutlaka deneyecem ellerine sağlık

ahsapboyaci dedi ki...

ellerine sağlık çok değişik görünüyor hayırlı akşamlar

Sevil Altunel dedi ki...

canım bende lavaş pideden denemiştim.çok güzel bir fikir bu..ellerine sağlık.tarifi içinde çok teşekkür ederim.sevgilerimle..tatlı kızını öp benim için..

Baharcicegi dedi ki...

Yufkadan tost yapmak degisik ve güzel bir fikir,citir citir olmustur yaninda beyaz peynir ve cayla harika bir kahvaltilik olur,eline saglik canim

Adsız dedi ki...

selam
çok güzel nefis eline sağlık paylaşımın için teşekkürler

hdidem95 dedi ki...

vallahi benimkilerede yedirebilirim bunu çok güzel bir tarif ellerine sağlık canım sevgiler