Sayfalar Hakkımda

12 Mart 2009

KARIŞIK KIZARTMA


Bu mevsimde kızartmayı pek sevmiyorum ama nefsimizi köreltmek için yaptım.
MALZEMELER:
1 PATLICAN
10 TANE BİBER (ACISINI TERCİH EDERİM)
1 KEREVİZ
PATATES
KARNABAHAR
3 yumurta VE 3 KAŞIK KADAR UN,TUZ VE KARNABAHAR İÇİN ARZU ETTİĞİNİZ BAHARATLAR
Kerevizleri soyduktan sonra dilim dilim kestim ve o şekilde kızarttım.Patlıcanları alacalı soyup ortadan üçe böldüm ve onlarıda yanlamasına üçe böldüm. yumurtayı tuzla çırptıktan sonra patlıcanları önlü arkalı yumurtaya buladıktan sonra kızarttım.Bu şekilde daha lezzetli oluyor.Karnabaharı haşladıktan sonra iyicene ezdim tuz ve baharat ekledim ve içine 2 yumurta ve unla karışım yaptıktan sonra kaşıkla tavaya döküp kızarttım.Patates ve biberler malum bilindiği gibi kızartıp hepsini servis tabağına alıp sarmısaklı yoğurtla servis ediniz.....AFİYET OLSUN.....

7 yorum:

TATESAL dedi ki...

Kervizin kızartmasını ilk defa duydum,denemek lazım....

Unknown dedi ki...

BENDE HAVADA BİRAZ GÜNEŞİ GÖRÜNCE DAYANAMAYIP DÜN AKŞAM YAPTIM EPEYCE ÖZLEMİŞİM ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM..

Unknown dedi ki...

Herkesin sevdiği bir yemektir kızartma ama kereviz kızartmasını ilk kez duyuyorum ellerine sağlık.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

sen mevsim geçişini çözmüşsün birz yazdan biraz kıştan oohhh şifalar olsun canıma,yaa kerevizin kızartması nasıl oldu merak etim

mutfaktakizaman dedi ki...

offf kizartma yenilmezmi,sevilmezmiiii;))
kerevizde ilginc geldi genelde salatasini yemegini ve buharda yaparim ama...
deniycem:)
sevgiler

made in funda dedi ki...

GÜZEL GÖRÜNÜYOR DENEELİ.ELİNE SAĞLIK...

Adsız dedi ki...

yaaa canımız çekti burda...yazın tadını vermez ama yinede nefis gözüküyo ellerinize sağlık sevgiler