Sayfalar Hakkımda

02 Şubat 2010

LİMON AROMALI MAHLEPLİ KURABİYE

Bu kurabiyeyi yapmaya karar verdiğimde nomal un yerine SİNANGİL LİMON AROMALI KEK UN kullanmaya karar verdim.Sonuçda kurabiye limonlu kurabiye idi, unun da limon aromalı olması bende bu fikri çağrıştırdı.Sonuç mükemmel oldu.Kurabiyeler ağızda dağılan bir kurabiye oldu. Farklı tatlar denemek isteyenler için bir fikir.
Tarifimi 53.P.D.Ç.S. ETKİNLİĞİNE EV SAHİPLİĞİ YAPAN gelibolu17-midedenkalbe arkadaşıma gitsin kendisine kolaylıklar diliyorum.
MALZEMELER:
  • 1 yumurta ( sarısı içine, akı üzerine),
  • 1 çay bardağı sıvıyağ,
  • 125 gram tereyağı
  • 1 tatlı kaşığı limon suyu,
  • 2 yemek ka
  • şığı yoğurt,
  • 2 tatlı kaşığı mahlep,
  • 1 çay kaşığı tuz,
  • 1 paket kabartma tozu.
  • susam
  • Aldığı kadar SİNANGİL LİMON AROMALI KEK UN
  • YAPILIŞI:
  • Yumuşamış margarine diğer malzemeleri de ekleyerk orta yumuşaklıkta bir hamur hazırlayın.Merdane yardımıyla orta kalınlıkta açın ve kalıplarla istediğiniz şekilde kesin.Üzerine yumurta akı ve susam sürerek yağlı kağıt serilmiş tepside beyaz kalacak şekilde pişirin. AFİYET OLSUN..............

12 yorum:

lezzet sefasi dedi ki...

Harika bir fikir eminim tadida cok guzeldir.Ellerine saglik canim.
Sevgiler,
Sefa

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım ellerine sağlık..Hım bayılırım kurabiyeye..Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canim ellerine saglik kurabiye canavari kizlarim var.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Ben o unla kek yaptım ama kurabiye denemedim hiç...Güzel fikrine teşekkürler canım...Ellerine emeklerine sağlık...
Sevgiler...

www.gonuluncelezzetler.com/

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

eminim çok leziz olmuştur ellerine sağlık canım.kocaman sevgiler..

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Mahlep - Limon..
değişik denemek lazım..
Ellerıne sağlık.

kalpkurabiye dedi ki...

ellerinize sağlıkk bende pastamda kullandım bu unu çok güzel sonuç veriyor cidden..

Esra dedi ki...

Şahane bir düşünce ve uygulama,ellerine sağlık...

gelibolu17 dedi ki...

canım benim tarifin harika görünüyor.ellerine sağlık teşekkür ediyorum.sevgilerimi bırakıyorum canım.geç kaldığım için kusura bakma.özür dilerim.misafirim vardı şimdi yayınladım tarifini.gene bekliyorum canım.sevgiler

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım değişik bir kurabiye olmuş ..afiyet olsun..hoşçakal..beracan

TAZE NANE dedi ki...

Çok lezzetli bir kurabiye bu. Sevgiler canım.

burcunokta dedi ki...

mahleppp en bayıldıgım tad, bu kurabiyeler nefissss olmuş, ellerine saglık. sevgiler.