Sayfalar Hakkımda

28 Şubat 2010

BROKOLİ ÇORBASI

Lezzeti herkese göre farklılık gösteren bir çorba.Yoğun bir brokoli olmasa tad mercimek çorbasıyla benzerlik gösteriyor. Ben ve evdekiler beğendik.Tadını merak edenler haydi mutfağa....Kolay gelsin............

MALZEMELER:
  • 1 havuç
  • 1 patates
  • 1 soğan
  • 1 su bardağı süt
  • 1 çorba kaşığı margarin
  • 1 çorba kaşığı un
  • tuz, kırmızı biber
  • 1 kaşık tereyağı
YAPILIŞI:

Soğan,havucu ve patatesi küp küp doğrayın. Brokoliyi yıkayıp parçalara ayırın. Margarini tencerede eritin, soğanı tencereye koyun ve pembeleşene kadar kavurun. Patates ve havucu da ekleyinbir kaç dakika kavurun. Sonra bir kaşık unu ilave ederek 1 dakika da bu şekilde kavurduktan sonra üzerine l su bardağı sütü ilave ederek karıştırın ve brokoliyi ekledikten sonra
sebzelere suyu ekleyerek tüm sebzeler iyice yumuşayana kadar haşlayın. . Tencere ocaktayken, tüm malzemeler parçalanana kadar blendırdan geçirin 10 dakika daha kaynatın. Çorbanızı kaselere paylaştırın ve üzerine tereyağında yaktığınız kırmızı biberli sosu ilave edin,dilerseniz sos yerine rende kaşar da serpebilirsiniz. AFİYET OLSUN.

8 yorum:

CAHİDE dedi ki...

Lezzetiyle ilgili bir yorum bekledim doğrusu ama yapmamışsın:)
Görüntüsüne laf yok ellerine sağlık canım...

Unknown dedi ki...

canim ellerine sagölik nefis bir corba afiyet olsun.

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

CAHİDE ABALACIM HAKLISINIZ.YAPTIĞIM ÇORBAYLA İLGİLİ SİZİN UYARINIZ DAN SONRA YAPTIM.TEŞEKKÜRLER.

LEZZETİKRAM dedi ki...

eline sağlık ,çok sağlıklı olmuş
sevgiler

Unknown dedi ki...

bizde sadece slatası yenir brokolinin.ellerine saglık.

Gönülünce dedi ki...

Çorbasını hiç yapmadım yemeyeceklerine eminim...Ama salatasına bayılıyoruz...Ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

www.gonuluncelezzetler.com

hdidem95 dedi ki...

ben çok severimmm ellerine sağlık canım sevgiler

Unknown dedi ki...

Merhabalar, sizi tanidigima cok sevindim... Güzel yorumunuza cok tesekkür ediyorum. Salatam inanin beni yarim saatten fazla ugrastirmadi... Zevkle, keyifle hazirladim, güzel yorumlarla bu keyfim sayenizde daha da artti,,, Ayrica Brokolinin corbasina da bayilirim... Ellerinize saglik... Sevgilerimle,