Sayfalar Hakkımda

14 Mayıs 2009

SEBZELİ SOSİS

Herkese merhabalar.Çocukların hayır demediği fakat benim pek tercih etmediğim ama bu şekilde beğendiğim bir kahvaltılık....
MALZEMELER:
Arzuya göre sosis,4 sivri biber(acı),2 domates rendesi 2 yemek kaşığı sıvıyağ....
Sosisleri küçük doğrayınız ve yağ koyduğunuz tavaya ekleyip rengi dönene kadar çeviriniz ve içine aynı şekilde doğradığınız biberleri atın.Yumuşadıktan sonra rendelediğiniz domatesleride ekleyip tuzunu atın ve dilerseniz sevdiğiniz baharatlarıda kullanabilirsiniz,kısık ateşte domateslerde biraz piştikten sonra ateşten alın.Eğer domatesler su salmaz sa 1 çay bardağı su ekleyin. AFİYET OLSUN.......

13 yorum:

*Mutfaktaki Deli* dedi ki...

OOOYYYYYY...SÜPERRR..

CANDAN TARİFLER dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIKLI CANIM BENİM KIZDA ÇOK SEVİYOR...

defneylebirlikte dedi ki...

BEN DE HAYIR DEMEM HİÇ.ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

Eylem dedi ki...

ben salçalısını yapmıştım bizimkiler burun kıvırdı.ama bunu deneyecegim.ellerine saglık.

aşevi dedi ki...

bence de süper. tam pazar kahvaltılarına layık:)

anneminkiziyim dedi ki...

Canim, sebzeli sosisleri almiyayim. Bizim eve salam sosiis hic girmez. Ama fikrana bayildim, cok güzelmis, sana dönüp tesekkürler etmek istedim, sevgiler....

asimelek58 dedi ki...

Etkinliğime buyurun
Gönderen :http://asimelek58.blogcu.com/
43. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
18 MAYIS 2009 - 1 HAZİRAN 2009
TARİHLERİ ARASINDA

http://asimelek58.blogcu.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 42.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

fikriye dedi ki...

ellerine sağlık canım çok lezzetli görünüyor sevgilerimle

keskinlininmutfagi dedi ki...

caniik bir tarif
cocuklar bayilir buna ellerine saglik sevgiler
hayirli cumalar

mutfaktaki zaman dedi ki...

ellerine saglik canim degisik bir alternatif aslinda denemek lazimm hayirli cumalar

Sevinç dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis olmuş.Bende bu tür şeyleri pek yemem ama böyle soslu olursa o başka tabi...
Sevgiyle...

alkım akyalçın dedi ki...

merhaba öncelikle kızım için söylediklerinize çook teşekkür ederim. ayrıca bu yemek onun en favori yemeklerindendir ellerinize sağlık sevgiler

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Bende sosis sevmem ama domates olunca içinde iş değişir:)) eminim çok leziz olmuştur görüntü şahanee ellerine sağlık canım..öpüyorum iyi haftalar