Sayfalar Hakkımda

09 Ocak 2012

HAYALİMİZDEKİ FOTOĞRAF MAKİNESİ



Benim gibi mutlaka herkesin sahip olmak istediği bir fotoğraf makinesi. Özellikle ben yeterli ışık olmayınca  çekemediğim resimleri inanıyorum ki böyle makineyle çok güzel çekerim. Harika bir makine...Fotografium Canon 600D profesyonel fotoğraf makinesi hediye ediyor! Yarışmaya katılarak Canon 600D KitManfrotto 055XProb tripod ve Kata123Go-30 fotoğraf çantası kazanma şansı yakalayın! http://blog.fotografium.com/fotografium-canon-600d-hediye-ediyor/ sayfasını ziyaret ederek yarışma hakkında diğer bilgilere ulaşabilirsiniz.  Herkese bol şanslar. Ama ben çok istiyorum... :)))))

1 yorum:

Unknown dedi ki...

ETkinliğim var canım beklerim sevgiler.
Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 8 ŞUBAT-22 ŞUBAT tarihleri arasında http://tombultarifler.blogspot.com yani ben ev sahibeliği yapacağım... Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...
Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız.... "Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!" Muhammed Mustafa (s.a.v) Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğim :) Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Tombultarifler'e gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp http://tombultarifler.blogspot.com/ adresimde yayınlayacağım :) Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğim arkadaşlarım kırılmasınlar)