Sayfalar Hakkımda

19 Eylül 2011

KÖZ PATLICANLI MANTAR SALATASI


Herkese sağlıklı,huzurlu ve bereketli bir hafta diliyorum.
Dün benim doğum günümdü, kendimi biraz şımartmak istedim ve naçizane bir sofra hazırladım. Fotoğraflamak sona kalınca biraz yarım yamalak oldu.  Masamda
Kremalı domates çorbası
Fırında kaşarlı köfte
Sade iç pilav
Köz patlıcanlı mantar salatası
Yoğurt  ve eşimin aldığı mini doğum günü pastam......
Sizlerle salatamın tarifini paylaşacağım. 



MALZEMELER:
1 küçük kavanoz mantar
1 közlenmiş patlıcan
1 közlenmiş kırmızı biber
3 adet kornişon turşu
1 küçük SÜPER FRESH  mısır  
maydanoz
1 diş sarmısak
1 limon suyu
dolmalık yeşil zeytin
zeytinyağı
tuz ve biraz kekik 
YAPILIŞI:
 Mantarları ince ince doğrayıp salata kasesine alın, üzerine közleyip soyduğunuz patlıcan ve biberleri küçük küçük doğrayıp ekleyin. Turşuyu, mısırı, maydanozu, zeytinleri ekleyin.Sarımsağı dövüp üzerine zeytinyağını, kekiği, tuzu da ekleyerek karıştırın ve salatanın üzerine dökün, en son limonu da ekleyerek karıştırıp servis edin.......... AFİYET OLSUN.....

12 yorum:

Güloanne mutfakta dedi ki...

ellerinize sağlık nefis görünüyor bende sık sık yaparım bu salatayı çok güzeldir bilirim sevgiler

mutfagabuyrun dedi ki...

mantar yemesemde patlıcan salatasına bayılırım.ellerine sağlık canım.görüntü çok güzel.öpüyorum.

zeymurancafe dedi ki...

ellerıne sağlık bu tadı seveceğime emınım

Unknown dedi ki...

Canım iki sevdiğim lezzet bir arada
enfes bir salata ellerine sağlık öpüyorum.

lezzet sefasi dedi ki...

Nice mutlu yillara canimmm
Sofran cok guzle gorunuyor hic de yarim yamalak deyill

made in funda dedi ki...

mutlu yıllar canım...kendini şımartme güzel olmuş.ellerine sağlık...sevgiler...

PaSaSofraM dedi ki...

Merhaba Arkadaslar sayfamda cok arkadaslarin diyet yemekleri sormasiyla yola cikiyorum, tabiki ben kendimde kilo vermek istedigim icin benim icinde iyi olacagini düsünüyorum. Kisacasi ben diyet yemekleri icin bir etkinlik yapmak istiyorum diyet denince yagsiz tuzsuz yamek yemek ilk akla geliyor halbuki nekadar güzel yemekler yapabiliriz bununlari paylasmak istedigim icinde sizleride tariflerinizle davet ediyorum 01.10.2011 baslayip 01.11.2011de biten etkinlige tüm arkadas ve doslarimi takipcilerimi davet ediyorum.

Simdiden kilo vermek isteyen tüm arkadaslarimiz adina yardim ve paylasimlariniz icin cok tsk.ler

sarımutfak-hande dedi ki...

sevdiğim lezzetler bir arada:))
ellerine sağlık canım

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Patlıcan salatasını severim ama hiç mantarlı denememiştim nefis görünüyor ellerine sağlı canım...sevgiler

PaSaSofraM dedi ki...

Selam arkadaslar ,

yarin basliyacagimiz biz zayifliyoruz etkinligimize herkes daverlidir. Bu yapacagimiz etkinlik kilo vermek isteyen tüm arkadaslarimiza faydali olsun diye sizlerinde yardimlariyla güzel paylasimlar yapacagimiza inaniyorum.

Saglikli yemek tarifleri, saglikli beslenmeler, saglikli diyetler, saglikli sporlar vs. vs kilo vermek icin yapilabilinen hersey icin acigiz.

Cogunluk yemek tarifi olursa cokdaha güzel olur. Hergün aktif olabilmek icin sizlerinde yardimlarini bekliyorum tüm takipcilerime doslarima vede arkadaslarima simdiden cok tsk.ediyorum. Sizlerde bizlerle zayiflamak istiyorsaniz bizimle baslayin ve pazartesi tartildiktan sonra tartinizi 1 haftaligina izine yollayin :)

önce eklediginiz tariflerde olabilir

Kolay gelsin :))

keskinli dedi ki...

nice senelere canim gecmisde olsa dogum günün kutlu olsun sofrada sahane arada bir insanin kendinide simartmasi lazim yani



coktandir ziyaretlerim aksiyor kusura bakma tatildi calismaydi derken bloguma eskisi kadar zaman ayiramiyorum insallah daha cok ziyaret etmeye calisacagim sevgiler iyi pazarlar

Adsız dedi ki...

Cok guzel gozukuyor