Sayfalar Hakkımda

02 Ekim 2011

SADE İÇ PİLAV

MALZEMELER
2 su bardağı pirinç (önceden ılık tuzlu suda bekletilecek)
1 büyük kurusoğan
2 yemek kaşığı çam fıstığı 
2 yemek kaşığı ılık suda bekletilmiş kuş üzümü
2 çay kaşığı tarçın
2 çay kaşığı yeni bahar
tuz
1 çay kaşığı şeker
3 yemek tereyağı ve margarin karışımı
1 Magi tavuk bulyon
3 su bardağı sıcak su
YAPILIŞI:
Tencereye yağı alarak eritin ve fıstıkları atarak pembeleştirin, daha sonra rendelediğiniz kurusoğanı ekleyerek onu da hafif pembeleştirin ve yıkanıp süzülmüş pirinçleri atarak  kavurmaya devam edin. Sırasıyla kuş üzümünü baharatları ve tavuk bulyonu ezerek ilave edin. Sıcak suyunu da ilave ederek pirinçler suyunu çekip pişnce altını kapatıp demlenmeye bırakın.  Etli yemeklerin sıcak servis edin. 
AFİYET OLSUN....

22 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım hayırlı pazarlar bayılırım iç pilava enfes olmuş ellerine sağ
lık öpüyorum...

made in funda dedi ki...

eline sağlık canım.mis gibi..

MUTFAKISTAN dedi ki...

AFIYET OLSUN TADI NEFIS OLMALI
ELLERINIZE SAGLIK
SEVGILER

mutfagabuyrun dedi ki...

iç pilavdeyince ciğerli yaparlar ama ben hiç yemem.böyle çok güzel olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

lezzet sefasi dedi ki...

harika olmus ellerien saglik canim:))

LeylaK dedi ki...

iç pilavı çok severim,ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler.

Şirince Tatlar dedi ki...

şimdi olsada yesem valla bayıldım çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık:)

Gülcan dedi ki...

çok güzel görünüyor kaşıkladım bile ellerinize sağlık sevgiler.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

iç pilav sevilmez mi tarçın yenibahar kokusuyla beraber:))) nefiss
şifa olsun

ıhlamurcum dedi ki...

Çok hafif olmuş, nefis.
Elinize sağlık

Gönülünce dedi ki...

İç pilav olurda kötümü olur bayılırımmm...Nefis olmuş ellerine sağlık canım...


Sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım ellerine sağlık..
hiç denemedim ama denemek istediğim özel lezzetlerden..
sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

İç pilavı inanılmaz seviyorum ve doyamıyorum.
Ellerine sağlık
Sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

bende çok severim
ellerine sağlık canım çok güzel olmuş

zeymurancafe dedi ki...

ellerıne sağlık canım güzel olur

lezzettabağı dedi ki...

canım ne güzel bir bloğun var izlemeye aldım bile .yazılarını çok içten ve samimi buldum.ayrıca iç pilava bayılırım eline sağlık sevgiyle kal.

keskinli dedi ki...

oh gelde yeme ellerine saglik canim sevgiler ...

nesrin dedi ki...

Ellerine saglik. Nefis görünüyor.

ANNEMİNELİ dedi ki...

BURSALI BLOGGERLAR DAYANIŞMA ZAMANI 29 EKİM'DE KAHVALTIYA BEKLİYORUZ HERKESİ

Sevgili Bursa'lı blog yazarları arkadaşlarım 29 Ekim Cumartesi günü EKER tesislerinde saat 10.30 da kahvaltıda buluşmak ve görüşmek üzere talepler geldi, katılmak isteyen bütün arkadaşlarımın bana ve Şehribursadan arkadaşımıza
geri dönüş yaparlarsa sevinirim. Kahvaltı fiyatı için bilgilendirme yapacağız.

Dilek Mutfakta dedi ki...

canım bugün blog toplantısında gerçekten gözlerimiz yolda seni bekledik,Zehra ablamla kulaklarını çınlattık inşallah en kısa zamanda görüşürüz,10 aralık ta çiğdemin hastanesine ziyarete gideceğiz detaylı bilgileri bloglarımızda daha sonra yayınlayacağız.

İhlamurcum dedi ki...

İç pilav deyince,akan sular durur. Ellerinize sağlık.

zeymurancafe dedi ki...

ımmmm,pilav çok severım ellerıne sağlık canım