Sayfalar Hakkımda

04 Aralık 2011

DOĞUM GÜNÜ MENÜSÜ VE LİMONLU MUFİN


Herkese mutlu pazarlar diliyorum.
Gecikmiş bir doğum gününü kutladık kızım EZGİ DENİZ için..
 Gün çok güzel geçti taki arkadaşları dağılıp ben akşam yemeğini hazırlamak için mutfağa girene kadar. Dikkatsizliğim elimi kesmeme ve  hastaneden elimde 5 dikiş ile dönmeme neden oldu. Üstüne üstlük birde tetanoz iğnesi vuruldum. İğne atılan dikişten daha acı verdi. Neyse ki kesilen sol parmağım sağ elimi kullanabiliyorum.Bu duruma sevinir mi insan ben seviniyorum.  Rabbim daha büyük dertler vermesin diyerek  ben menüme ve tarife geçeyim.
MENÜMDEKİLER
Midye poğaça
Zeytinyağlı yaprak sarma
Sosisli Milföyler
Limonlu Mufin
Çilolatalı yaş pasta

LİMONLU MUFİN

MALZEMELER
3 adet
2 su bardağı şeker
2 su bardağı süt
1/5su bardağı sıvıyağ
1 limon kabuğu rendesi
1 bütün  limonsuyu
1 paket vanilya
1.5 paket kabartmatozu
aldığı kadar un
YAPILIŞI 
Yumurtaları bir kaba kırın ve üzerine şekeri ekleyerek 5 dakika kadar çırpın. Üzerine sıvıyağı, limon suyunu , kabuğunu sütü ekleyerek çırpmaya devam edin En son unun üzerine kabartma tozunu, vanilyayı da sıvı karışıma ekleyerek çırpın ve mufin kalıplarını yağlayarak harcı kalıplarda 1 parmak boşluk kalacak şekilde paylaştırın. 180 derecelik fırında pişirin.   AFİYET OLSUN...

17 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım kızına Rabbim sağlık,huzur,be
reket ve mutluluk dolu güzel bir ömür versin.Menü süper ellerine sağ
lık öpüyorum.

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık, her şey nefis
sevgiler

Dilek Mutfakta dedi ki...

canıımmm,geçmiş olsun inşallah bir an önce toparlanır,kızının da doğum gününü kutluyorum,sevgiler...

mutfagabuyrun dedi ki...

ezgiye nice uzun sağlıklı uzun seneler seneler diliyorum canım.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Nice yıllara. Allah daha nice güzel yaşlar nasip etsin ona ve sizlere. Sevgilerimle. Bu arada menünde bayağı zenginmiş. :)

Gönülünce dedi ki...

Öncelikle kızının doğum günü kutlu olsun her şey gönlünce olsun...Eline çokkk üzüldüm görünmez kaza...Geçmişler olsun canım acil şifalar dilerim...

Unknown dedi ki...

kızınızın doğum günü kutlu olsun sizin de ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Daha nice saglik,huzur neseli yilar diliyorum nice yilara .Hayirli huzur cdolu bir aksamlar diliyorum öptüm.

İnci Yemek dedi ki...

canım kızına sağlıklı başarılı nice yıllar dilerim:)sana da geçmiş olsun görünür görünmez kaza işte,senin de yazdığın gibi,büyük dertler olmasın.
öperim seni ve prensesi canım..

İnci Yemek dedi ki...

Tekrar geldim:)Mönü süper gözüküyor ellerine sağlık.

İnci Yemek dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
kalpkurabiye dedi ki...

adaşımın yeni yaşı kutlu ve mutlu olsun ablacım:))
sevgiler..

hdidem95 dedi ki...

allah uzun ömürler versin prensesine ve seninde ellerine sağlık canım afiyetler olsun sevgiler

made in funda dedi ki...

mutlu yıllar diliyorum ezgiye...menü de harika.ellerine sağlık.

*mehtap dedi ki...

mutlu bir yıl geçirmenizi dilerim.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım ellerine sağlık, tarhanayı çok severim,hele sebzelisine bayılırım.Kocaman öptüm.Özleştik....

sarımutfak-hande dedi ki...

limonlu tatları severim
elerine sağlık muffınde menüde harika olmuş
sevgilerimle...