Sayfalar Hakkımda

11 Ocak 2009

SEVENLER İÇİN KIYMALI KAPUSKA




MALZEMELER:1 küçük boy lahana

200 gr kıyma

1 büyük soğan

1 yemek kaşığı salça

yarım k.fincanı pirinç yada bulgur

tuz,karabiber

YAPILIŞINA GELİNCE:Lahanayı ince ince kıyıp yıkayın.Soğanları küçük küçük kıyın ve yağda pembeleştirin daha sonra kıymayıda ekleyerek kavurmaya devam edin.İçine salçayı,tuzu ve karabiberi de ilave ettikten sonra lahanaları koyun ve kavurun.Lahanalar yumuşayana kadar pişirin.Daha sonra pirincini ve üzerine çıkacak kadar su ekleyerek pişmesini sağlayın.Gerekirse sıcak su ilavesi yapabilirsiniz.Sıcak olarak servis yapınız ve üzerine pul biber serpiniz. BEN BU YEMEĞİ DÜDÜKLÜ TENCEREDE YAPIYORUM VE PİŞME SÜRESİ DAHA KISA OLUYOR.


AFİYET OLSUN...................

6 yorum:

made in funda dedi ki...

ELİNE SAĞLIK CANIM..NEFİSSS.

keskinli dedi ki...

ben kendi adima bayilirim aldim hemen tabagi ellerine saglik
canim sevgiler

Adsız dedi ki...

canım yorumuna ve mesajına çok teşekkür ederim.ellerine sağlık çok güzel olmuş sevenlerdenim bi tabak aldım valla:)bide ben blogspota parola yazamıyom ben gibi bi çok arkadaşımda yazamıyor.onun için mazur gör adsız olarak yorum yazcam. kabul edersende böyle yorum yazarım sana..http://tiritci blogcu.com
selam ve sevgilerimle..

aysemmutfakta dedi ki...

SLM CNM ARKADAŞIM EVDE TEK BN SEVERİM ELİNE SAĞLIK SEVGİLER

Adsız dedi ki...

YALNIZIM

Şu an dert yüklüyüm hem de katar katar
Bir dert alır beni [Vir] öbürünün kucağına atar
Dertlerle geçiyor nefes aldığım her bir gün
Mutluluk çok uzak ve ben mutluluktan sürgün
Ve garip duygular var içimde
Yakıp yıkıp eritiyor durmadan
Her günüm başka biçimde
Akşam gelir daha sabah olmadan
Özlerim dostların sesini [Vir] telefonda olsada
Bulunmaz biriymişim? Gelde bul kolaysa
Ben istersem buluyorum [Vir] nasıl olur bilmiyorum
Nedense bazı dostlarımı bir türlü silmiyorum
Dostluğun anlamını insanlar anlarsa eğer
Gerçek bir dost ölüme değer
Dostlukların tadı vardı [Vir] artık eskilerde mi kaldı?
Şeytan ruhları bu kadar mı satın aldı
Artık böyle olmuş dünya böyle olmuş gerçekler
Kim başkasının derdini paylaşıp kendisine ekler?
Demek ki herkesin hayat kapısı sadece kendisine açık
Sevilen bir yana artık dostlardanda ayrılık
Yerim belli yurdum belli ben bulunmaz biriyim
Ben artık ne ölüyüm ne de diriyim
Bulmak zordur beni [Vir] hatıraların aktığı diyardayım
Bulunamam kendimde [Vir] çünkü ben hep yardayım
Hiçbirşey koymadı bana [Vir] son zamanlarda yaşadıklarım kadar
Bilmezler ki yüreğim nasıl yanar?
Seslendiğim insanlar [Vir] bu sesimi duyuyor musunuz?
Saat gecenin dördü [Vir] yoksa siz uyuyor musunuz?
Boş ver be gönül [Vir] bu yaşadıklarına baş kaldırma
Sensin zaten bana istediğimi aratan
Olmasada isteklerin aldırma gönül aldırma
Seni sevmektedir YARATAN…

emine dedi ki...

ben çok severim kapuskayı ama eşim sevmediği için bende alıp yapmıyorum canım çekti şimdi gece gece ellerine sağlık